  • Data: 2010-02-09 18:43:11
    Temat: Re: Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mimo wrote:
    > Witam,
    >
    > Potrzebuje odpis aktu notarialnego - umowy dożywocia, która została
    > zawarta w 1996 roku. Przeszukiwałem dokumenty w domu i nigdzie jej nie
    > mam. Mam tylko dokumenty świadczące o tym że została dokonana zmiana w
    > księdze wieczystej na podstawie umowy dożywocia. Ciotka z którą umowa
    > była zawarta umarła dwa lata temu.
    > Gdzie mogę uzyskać odpis aktu notarialnego tej umowy. Szukałem tego
    > notariusza który tą umowę sporządził, ale nie mogę znaleźć. Czy te
    > dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
> [...]

    Zapytaj w Poznanskiej Izbie Notarialnej
    ul. Piękna 41
    60-589 Poznań
    tel. (0-61) 8480-813

    im wiecej danych masz, tym latwiej bedzie znalezzc dokument.

    oni na pewno powiedza ci gdzie znalezc tego notariusza o ile jeszcze
    funkcjonuje, wowczas dokument powinien byc u tego notariusza, jesli nie
    ma notariusza, to dokumenty sa w archiwum. W izbie powinni wiedziec jak
    sie do nich dokopac.