  • Data: 2003-02-18 14:46:07
    Temat: Re: Jak zarobić na SPAMie (było Sex strony)
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "SOTB" <k...@z...pl> popełnił 18 lut 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:b2t84m$s5q$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > A słyszałeś o "robotach" wyszukujących adresy mailowe?
    Slyszalem ICZT?
    Nieistotne jest jak technicznie wszedl w posiadanie adresu.
    Zapuscil robota, newsharvestera cokolwiek czy najal sztab ludzi
    przeszukujacych wszystkie dostepne zasoby http, news, ftp
    (Chinczykow by chyba nie staczylo ;) )
    Istotne jest to o tyle o ile znajac specyfike zastosowanego
    sposobu spamer MUSI sie liczyc z tym ze trafi rowniez na adresy
    ktorych z tego powodu nie moze wykorzystac.

    > A jak zarobić na Koreańcach, którzy spamują gdzie tylko popadnie do
    > wszystkich krajów, a czytać jedynie nauczyli się adresów mailowych.
    Wyeksportowac Szarika?

    > Z drugiej strony myślę, że wreszcie znajdą rację bytu firmy
    > rozsyłające spam tylko do osób, które zarejestrowały się same w ich
    > systemie deklarując chęć otrzymywania spamu. (Netprofit, Logomedia,
    > OnyxMail it.)
    Troche trolluje, bo nie wierze zeby w jakikolwiek sposob
    nasze gdybania mogly sie urealnic.
    Chociaż gdyby istniala firma konsultingowa opiniujaca
    dotychczas stosowane metody marketingu i za taka ocene
    pobierajaca slone oplaty a oceny dokonywala na podstawie
    przeslanych na *okreslony* mail ofert..

    --
    pozdro
    poreba