  • Data: 2007-11-28 07:34:55
    Temat: Re: Jak zarejestrować bloga w sadzie?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 13:40:30 -0800, maralikpl napisał(a):

    > Mniejsza o to juz czy to glupie czy nie ale tak juz jest i chce sie do
    > tego dostosowac.

    Dostosować się nie musisz, wymogu nie ma. Możesz to potraktować jako
    kaprys.

    > Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    > -ile to kosztuje?

    40 złotych...

    > -gdzie to trzeba zglosci to znaczy w jakim sadzie -co bedzie potrzebne
    > zeby to zglosic znaczy co mam ze soba wziasc, jakie dokumenty?

    ... płatne znakami opłaty sądowej, przelewem na rachunek właściwego sądu
    lub w kasie tegoż sądu.
    Znaczki nalepiasz na wniosek, który musisz sporządzić wg schematu w art.
    20 ust. 1 prawa prasowego.
    Zresztą dobra, przepisz sobie:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,lege;artis;-;blog;lub;c
    zasopismo,6379.html

    > dodam ze prowadze maly internetowy serwis ktory aktualizuje kilka razy w
    > tygodniu ktorego odwiedzalnosc to kolo 200-300 unikalnych uzytkownikow
    > dziennie.

    Gratuluję :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd