    From: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zabezpieczyc dobytek przed ojcem?
    Date: Thu, 26 Oct 2006 13:37:53 +0200

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:ehprtb$nmc$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > skoro komputery skonfiskowane to znaczy ze jednak cos bylo nie tak i nie byli
    > w stanie udowodnic legalnosci posiadanego oprogramowania/plikow

    Ty żartujesz, prawda?
    Nie chodzi o prawną konfiskatę, po wyroku sądu, tylko hmmm zabezpieczenie w celu
    ustalenia co na nich jest. W praktyce nigdy już tych komputerów nie zobaczysz,
    bo policja zabiera co jej w ręce wpadnie.

    Czyli jeśli masz coś innego niż standardowy Windows ze standardowym
    oprogramowaniem to ci zabiorą, bo przecież niby jak im udowodnisz
    legalność... hmmm wszystkich plików na zabezpieczonym hasłem
    filesystemie pod Linuxem?

    Dla firmy katastrofa.

    Stach