  • Data: 2006-05-27 07:22:10
    Temat: Re: Jak wypowiedzieć skutecznie umowe TPSA
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com> napisał:

    >adres korespondencyjny w Katowicach) i wszystko (30 dni wypowiedzenia).
    Nie zawsze :-) W lutym napisałem sąsiadce wypowiedzenie, które wysłała
    poleconym. Narazie cacy. Od 1 kwietnia powinni telefon wyłączyć. Nie
    zrobili tego, a w zamian po kilku dniach ' błękitna panienka'
    zadzwoniła z propozycja tra ta ta ta. Gdy padła odpowieź: "nie chcę,
    już złożyłam wypowiedzenie", pani poprosiła o przesłanie raz jeszcze
    ksero kopii, bo "pismo *pamięta*, ale gdzieś jej zaginęło" ;-D
    Do dziś dnia faktury przysyłają z abnamentem i telefon dalej działa.

    --
    Artur Golański