eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda? › Re: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?
    Date: Fri, 16 Jan 2015 19:42:27 +0100

    Użytkownik "Stokrotka"

    Od czasu montażu nie jest płacone za wodę, bo Spółdzielnia nie wydziela
    takiej pozycji na rahunku, ponieważ podobno nie ma danyh - licznik jest
    elektroniczny i miało się spisywać automatem - co umożliwia inwigilację
    mieszkania, i co było podstawowa pszyną oporu pszed montowaniem tego
    licznika.
    ---
    Hmm ... jakąś tam inwigilację umożliwia, bo można sprawdzać o każdej porze,
    ale zasadniczo wolałbym by sobie zdalnie wszystko sprawdzali niż mi po
    mieszkaniu łazili. Jest tylko właśnie kwestia tego, że nie bardzo jest jak
    kontrolować dostęp do odczytu tego licznika, by mi ciągle nie sprawdzali.
    Chyba, że jest jakiś rejestr odczytywania, ale coś wątpię, bo nawet jak jest
    to niedostępny dla przeciętnego użytkownika, to wszystko jest robione pod
    widzimisię firm zajmujących się tym zamiast pod konsumentów i innych
    odbiorców mediów.