  • Data: 2015-01-17 16:34:24
    Temat: Re: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? E ?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukaj np. uprawnienia energetyczne grupy B czy grupy 2 czy grupy II czy
    > jakoś tak podobnie (nie pamiętam) lub zadzwoń do gazowni jako radio bzdet.

    Znalazłam link:
    http://www.kursy-wielun.pl/szkolenia-uprawnienia-gaz
    owe.htm
    Ale nie wiem czy są potrzebne uprawnienia E czy D.
    I tam jest obrazek uprawnień (legitymacji, ważnej 5 lat) dla uprawnień E.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
    syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),