eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112 › Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tb3-253.telbes
    kid.pl!not-for-mail
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Date: Fri, 12 Apr 2024 22:00:09 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uvc3sa$iu0$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    References: <a...@w...eu> <uv6oh9$7kk$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uv6orq$ua3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uvatae$lag$2$Animka@news.chmurka.net>
    <uvb01m$n0o$1$Radoslaw@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <uvb64b$iu1$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <2...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: tb3-253.telbeskid.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 12 Apr 2024 20:00:10 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="RTomasik";
    posting-host="tb3-253.telbeskid.pl:185.192.243.253";
    logging-data="19392";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:QIofkKyLQ9tvUCxChJa/Mx7KXe4=
    sha256:vLhK4bssrAbGbT65+WNP6ByozwDJ9FJQuuP0pijxzPA=
    sha1:YrumbJC/wSj6R4ZTdVeMdDAlL54=
    sha256:XvV+llcVdEGornUABaokbKT0pJaXVpRzg8lfjQ8TjBM=
    In-Reply-To: <2...@4...net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849809
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.04.2024 o 16:51, J.F pisze:

    >>> To (czysta) teoria czy pedantycznie egzekwowana praktyka?
    >> Nikt nie wykluczy, ze ktoś gdzieś obchodzi te przepisy. W tym wypadku
    >> musiał obejść, bo - jak [pisałem - nie wyobrażam sobie, by w sposób
    >> niezauważony pacjent zadzwonił. I to jest dla mnie problem, a nie sam
    >> fakt, że zadzwonił.
    > Jakby pielegniarka była na sali, to by chyba pacjentka nie musiała
    > nigdzie dzwonić.

    No właśnie.
    >
    > Nie było pielęgniarki na sali, nie było jej w dyzurce, albo nie
    > chciało jej się na wezwanie przyjsc.
    > A Ciebie bulwersuje, ze pacjent niezauważony zadzwonił :-)

    Jakby była na sali, to by widziała, że pacjentka dzwoni.
    >
    > Nie wiem na ile intensywna ta opieka, na ile pielęgniarka była
    > niezbędna, ale musiało to trwac co najmniej z 10 minut.

    Musiało pewnie.
    >
    > Swoją drogą - ci "ze 112" mają jakies lepsze telefony?
    > bo pacjent na dyzurkę pielęgniarek, odział, czy SOR to ma marne szanse
    > się dodzwonić.

    W nocy?
    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1