  • Data: 2003-07-20 15:38:08
    Temat: Re: Jak uwolnić się od sąsiada
    Od: "Hatson" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sie sklada ze mam podobny problem. Rowniez prosze o porady ale
    > nie tak kretynskie jak te ktorych dotychczas udzielono na grupie.

    Zelezy jak problem wyglada od drugiej strony.Moze sasiad wcale nie jest taki
    zly i wystarczy z nim pogadac ? Moze wcale nie jest tak glosno ,tylko
    poprostu autorka posta jest "upierdliwa" ? Nikogo nie chce urazic ale
    granie w karty na trawniku przed domem jakos nie wydaje mi sie powodem do
    eksmisji ,czy innych atakow w strone sasiada.

    Hatson