  • Data: 2002-11-20 20:23:10
    Temat: Re: Jak ustalic firme majac NIP?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Robert Tomasik napisał(a):

    > To, czy to jest spółka prawa handlowego, to wynika z jej nazwy.

    ... Sp. z o.o.
    Imie Nazwisko
    ulica
    Gdynia

    Z tego co sie dowiedzialem, to Sp z o.o. gryzie sie z nazwiskiem. Z
    tym, ze moge miec niedokladne dane, co do poprawnej nazwy.

    > Jeśli nie
    > napisano, że to spółka (jawna, komandytowa, itp.) to nie jest to spółka
    > prawa handlowego.

    > Podaj mi pierwsze trzy cyfry ich NIP-u, to spróbuję
    > ustalić przynależność urzędu.

    972-006-34-01
    Sprawdzalem programem firmy JZK z baza z 13.X. Ten nr nie ma
    przynaleznosci.

    > więc pewnie jak zadzwonisz do Urzędu
    > Skarbowego, to Ci powiedzą, który to Urząd.

    Zawsze twierdzilem, ze najmniej kompetentni sa urzednicy, ktorych dana
    sprawa dotyczy zawodowo:-P
    Tak bylo i w tym przypadku.
    Nawet bylem osobiscie, bo blisko. Nie slyszeli o zadnej bazie numerow.
    Nie sa wladni sprawdzic tego w miare szybko. Nie istnieja wg nich
    zadne sumy kontrolne numeru.
    Zeby nie bylo, ze pytalem sie sprzataczki. Pytalem sie jednej z
    najwazniejszych osob.
    Funkcje tego pana litosciwie przemilcze;-)

    > Tylko co to da. Pamiętaj, że nie
    > zawsze adres firmy pokrywa się z siedzibą Urzędu.

    Mozna by sprawdzic wtedy u zrodla. Jezeli firma sie nie
    przeprowadzila, to sie pokrywa.
    Wprawdzie w Gdyni, gdzie firma istniala jakis czas, nie ma
    zarejestrowanej firmy o takiej nazwie, ale to jeszcze o niczym nie
    swiadczy.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x01F74F4F