  • Data: 2011-10-29 10:03:30
    Temat: Re: Jak ustalic NIP osoby zmarlej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-29, Dysiek <b...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Odziedziczylem spadek droga sadowa i chciabym wypelnic papiery do US,
    > niestety nie mam NIP-u zmarlego, a mieszal on kilkadziesiat km ode mnie. Jak
    > ustalic NIP? Wystarczy podejsc do dowolnego US?

    NIP jest na sporej ilości dokumentów - PIT-11, zeznaniach podatkowych,
    dokumentach założycielskich firmy, czasem różnego rodzaju umowach.
    Jeśli mimo wszystko nie umiesz żadnego dokumentu znaleźć, to ja bym zwyczajnie
    zadzwonił do Urzędu Skarbowego (właściwego dla osoby zmarłej) i zapytał
    ich jak postąpić by NIP uzyskać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl