  • Data: 2005-10-17 06:51:08
    Temat: Re: Jak ugryźć formularz sprzeciwu od nakazu zapłaty ?
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz napisał(a):
    > Nigdzie nie moge wyczytac, ze ten gosc zostal spisany z legitymacji.
    > Zreszta tak niewyraznie okreslil o co chodzi, ze musze sie niezle
    > wysilic aby domyslic sie.

    Bo to tak naprawdę było trochę inaczej. Jakiś czas temu była dłuższa
    dyskusja (z udziałem grupowego kanara, a to zawsze jest zabawne ;) ), z
    której wynikało że nasz pytający jechał z biletem ulgowym, a ulga mu nie
    przysługiwała. Więc jako obronę wymyślił sobie twierdzenie, że zgubił
    legitymację, więc to nie on :)
    Życzę mu powodzenia :)

    KG