    From: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Date: Wed, 3 Dec 2003 08:58:21 +0100

    > Podkresliłem Ci, twoja kopie to kopia nielegalna, zwielokrotniłeś program.
    > Czytaj a nie tylko cutyjesz.
    Widze jak dziecko masz problem ze zrozumieniem pisze jak byk utrwalania lub
    zwielokrotniania w celu ROZPOWSZECHCNIANIA !!!!
    Nie dotyczy mnie bo nie rozpowszechniam.

    > Ukradłeś. Właśnie ukradłeś.
    Niestety milisz się nie ukradłem i zakładając że nie kupiłem/zdobyłem programu który
    by
    tobie ukradziony (paserstwo) to nie zdobyłem rzeczy/prugramu za pomoca czynu
    zabronionego.
    Jeśli byś chciał mówić o kradzieży to musiałbym ukraść ci ten program z twojej firmy,
    wtedy byłaby kradzież nie myl pojęć !!!
    Program moge nawet dostać nieświadomie nielegalny np w prezencie urodzinowym i nie
    będzie
    to kradzieżą (nie znamsz prawa).
    Artykół dotyczy paserstwa a nie używania, posiadania rzeczy zdobytej nie za pomoca
    czynu
    zabronionego (kradzieży).

    > Odniesiesz, bo i nie zapłacisz za niego tym samym zyskasz.
    co zyskam jakieś pieniądze z tego tytułu że zainstaluje program ?
    Chodzi o KORZYŚĆ MAJĄTKOWĄ a instalując program nie wzbogace się majątkowo może
    jedynie
    intelektualnie ale o tym nie ma tu mowy.
    Jedynie na łonie tego artykułu możemy dyskutować bo on jest sporny, jak zreszta
    polskie
    prawo mało precyzyjne, zawiłe i skutecznie utrudniające egzekucje.

    > W końcu i w Polsce będzie odpowiednie prawo.
    Może kiedyś dozyjemy.