  • Data: 2005-05-26 21:28:48
    Temat: Re: Jak to załatwić ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    adam wrote:

    > Nie mam pieniędzy, a chciałbym zwrócić tą książkę /ponad 200 zł/, bo chcę
    > być w porządku i nie naciągać nikogo na koszty. Faktury żadnej nie

    Zamawiałeś? Nie. Wręcz przeciwnie. Przysłali sami na siłę? Owszem. Ciesz
    się więc z prezentu :)

    > podpisywałem, ale wczoraj dostałem pismo...że proponują mi...umorzenie
    > tego "długu", tylko muszę im podpisać, ze się zgadzam...Jak nie - straszą

    Broń Boże niczego nie podpisuj!

    > sądem...Już wcześniej przysyłali przedsądowne wezwania do zapłaty...To
    > pewnie podpucha, bo nie mają ważnego do sądu dokumentu...Ale chcę album
    > zwrócić, tylko - jak to zrobić, by mnie nie podali do sądu ?

    Wystarczy, że niczego im nie podpiszesz ani nie obiecasz (pamiętaj, że
    rozmowy mogą nagrywać).

    A najlepiej to zwyczajnie złóż zawiadomienie na komisariacie, że Cię nękają.

    PS: żeby wykazać dobrą wolę, możesz ich zaprosić do odebrania książki...
    o ile zapłacą Ci za fatygę (tj. za przechowywanie tej książki).

    PPS: a co to za 'firma'?