  • Data: 2007-07-25 19:53:00
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Doświadczenia z dzieciństwa? Tatuś cię często w mordę walił? Lubiłeś to?
    No i to jest ten twój typ dyskusji. Żeby ci dorównać pewnie powinienem
    teraz napisać co dzisiaj robiłem z twoją matką itp itd?

    > Czterech twoich kumpli z "ochrony" CH Janki zobaczyło: dwóch
    > obezwładnionych gazem (refleksja: na większą liczbę napastników
    > potrzebny większy baniaczek - i należy go użyć _zanim_ podejdą w zasięg
    > rąk), trzeci dostanie wyrok za Art. 157 par.1, a czwarty tak nabredził w
    > zeznaniach jako świadek, że ma spore szanse dostać w d*.*ę za fałszywe
    > zeznania.
    Teraz już jestem pod wrażeniem twojej siły. Mimo wszystko mam
    propozycję: idź może pod ten Wileński ze swoim gazem i rzuć tam
    pierwszej napotkanej grupie coś w stylu "i co się gapicie pedały??" :-)
    Potrzebuję więcej aktów twej bezprzykładnej odwagi. Tego że jesteś mocny
    w gębie już mi nie musisz udowadniać, bo sobie monitor zaplujesz.

    Maciek