  • Data: 2008-10-25 21:24:14
    Temat: Re: Jak to jest z ew. odsetkami i "kosztami windykacji"?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dluznik wrote:

    > Tylko, ze to strasznie cwaniacko bedzie brzmialo... a moja intencja jest
    > ostateczne zalatwienie ciagnacej sie sprawy.
    >
    > Konkluzja jest taka, ze wplata przeze mnie "bez zapowiedzi" okreslonej kwoty (z
    > pewnym dodatkiem w ramach odsetek) - bez podpisania wspomnianej ugody - moze byc
    > potraktowana jako "uznanie", i moze byc podstawa do przylupania mi odsetek?

    to zalezy co wpiszesz w tytule przelewu
    jesli nic nie wpiszesz, to zatrzymaja kase i zaliczą na poczetk tego co
    oni uznają za słuszne.
    Potem w sądzie możecie sobie prostować na poczet czego powinno to być
    zaliczone.
    Jeśli w tytule przelewu wpiszesz za co, to jak najbardziej uznałeś dług
    w tym momencie i odsetki sie im należą.
    Pod warunkiem, ze to sie wczesniej nie przedawniło, bo nie da się
    przerwać biegu przedawnienia od czegoś co jest już przedawnione.
    Przedawniony dług spłacić możesz jak chcesz, ale odsetki im się już nie
    należą, bo też się przedawniły razem z należnością główną.