eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak 'sprzedawac' towar pracownikom ? › Re: Jak 'sprzedawac' towar pracownikom ?
  • Data: 2005-08-03 13:17:16
    Temat: Re: Jak 'sprzedawac' towar pracownikom ?
    Od: MiKey Co <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fantom napisał(a):
    > Jest sklep z towarem typu obuwie, ciuchy itp. No i pracuje w nim 10
    > pracownikow. No i w regulamini pracy mamy zapisane, ze mozna kupowac 1 szt
    > towaru miesiecznie z 99% rabatem. No i wszyscy sobie z tego korzystaja. Ale
    > jak to rozgryzc od strony ksiegowosci ? Bo nasza kseigowa odrzuca faktury
    > vat na 1 zl - bo mowi ze tak nie moze byc ale ona pomyslu nie ma . To jak to
    > mozna rozwiazac ??

    A może rozdawać bezpłatnie jako obuwie/odzież roboczą. W salonie
    obuwniczym i odzieżowym przecież nawet szpilki są właściwym obuwiem
    powczas pracy. A dość często nawet wskazane, by przykładowa przedawczyni
    wyglądała bardzo dobrze i _często_zmieniała_ ubiór i obuwie. Ciężko,
    wymagać od niej zakupów prywatnych, a bezpłatne przekazanie takowych
    może leżeć w interesie salonu.


    To pomysł do weryfikacji prawnej i księgowej.

    --
    * pzdr
    * MiKey Co, m...@...pl
    **************************************

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1