  • Data: 2007-11-05 12:08:47
    Temat: Re: Jak sprawdzi do kogo nale y strona www
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:

    > kliknij zdjecie w bok, zauwzysz ze fotografuje laske w bialym. Ni
    > jego wina ze sie poruszyla i lepiej yszlo tlo czy koles wszedl na
    > pierwszy plan w kadr. Przeciez nie bedzie po imprezie latal do
    > organizatora imprezy zeby ten podal mu dane uczestnikow w celu
    > zapytania o zgode. A nawet jesli organizator ma te dane to czy
    > moze je udostepnic? W koncu ochrona danych osobowych.

    Jest kilka możliwych rozwiązań. Możesz mieć przy sobie szablon pisma
    z wyrażeniem zgody na rozpowszechnienie (publikację) zdjęcia i dawać
    to pismo do podpisania każdej osobie, którą sfotografowałeś.

    Nawiasem mówiąc, to samo zrobienie zdjęcia komuś obcemu może być
    problematyczne, bo nie wszyscy lubią być fotografowani.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl