  • Data: 2010-01-29 10:21:35
    Temat: Re: Jak sie karze starszych ludzi we Wro
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może mają słabą statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało
    > "poprawić";) A może nie dosłyszałeś jakiejs rzeczy.

    gosc byl przygluchy a ja slyszalem wyraznie. Szczegolnie wartosc okreslona
    na podstawie "oszacowania ochrony". Do szczoteczki wymienili nazwe
    producenta, dla masla tez

    tak czy inaczej gosc siedzial 2 doby w PDOZ (kto za to placi?) ale
    przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
    rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

    Icek