eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak rozwiązać umowe najmu mieszkania na czas okreslony... przed czasem? POMOCY › Re: Jak rozwiązać umowe najmu mieszkania na czas okreslony... przed czasem? POMOCY
  • Data: 2006-01-05 19:14:46
    Temat: Re: Jak rozwiązać umowe najmu mieszkania na czas okreslony... przed czasem? POMOCY
    Od: "facet" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > skoro on z Tobą tak ostro to zabieraj rzeczy i się wyprowadź, a jak będzie
    > miał jakieś do Ciebie jakieś pretensje to idź do urzędu skrabowego z tą
    > umową i zapytaj czy właściciel odprowadza z tego tytułu podatek. Myślę, że
    > więcej na tym straci niż mógłby zyskać z Twojego dalszego płacenia ;)
    > (chyba, że płaci podatek, ale w to nie wierze)
    >
    > pozdrawiam

    Z tego co wiem to nie placi i nie wystawia mi zadnych rachunkow. Oprocz
    tego (jestem w trakcie sprawdzania tego) mieszkanie ma wspolwlasciciela , a
    umowa mowi ,ze osoba ktora ją podpisala jest jedynym wlascicielem, a o
    wspolwlascicielu nie ma ani slowa.Czy to moze sprawic ze umowa jest z natury
    niewazna ?
    Do tego nie zamelodwal mnie i nie chcial chociaz mieszkam od pol roku. To
    chyba tez mogloby mu zaszkodzic ?