  • Data: 2009-09-06 11:14:30
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku nadawcom smsów?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ant pisze:
    > Jak przemówic do rozsądku nadawcom smsów
    > następującej treści:
    >

    > "Właściciel numeru XXXYYYYYY proszony jest o wysłanie
    > smsa o tresci START na 7218 a wyslane zostana 4 oczekujace
    > wiadomosci MMS-zyczenia
    > 2,44zl/sms"
    >
    > Jak dowiedzieć się, kto jest nadawcą tych smsów
    > (nazwa firmy, adres, nip, regon) bo coś czuję, że mój
    > operator mi tych danych nie poda... A może poda?

    Z tego co widzę to najpierw musiałeś wysłać jakiegoś sms-a aktywującego
    usługę, a potem się rozmyśliłeś;)

    Usuwałem już kilkanaście razy tego typu sprawy. Ja robię to tak:
    1.Wyszykuje w googlach do kogo należy numer ( proponuję frazę:
    7218+regulamin )
    2.W regulaminie zawsze musi być podany adres i numer kontaktowy do
    organizatora konkursu.
    3.Dzwonię i stanowczo proszę o wyrejestrowane numeru XXXXXYYYYY z bazy
    danych.

    100% skuteczności!!
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |