  • Data: 2004-07-23 20:14:37
    Temat: Re: Jak pozbyć się natręta w mieszkaniu
    Od: "eMartinelli" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak mniemam nie zyjecie ze soba w zgodzie :)
    Potwierdzam :(

    > w takim razie wydzielic jesli to mozliwe jeden pokoj, najmniejszy, reszte
    > pomieszczen pozamykac na klucz
    układ mieszkania na to nie pozwala, są tylko 2 pokoje w amfiladzie, więc chyba
    nie przejdzie zamknięcie ich w pokoju na klucz i otwieranie za opłatą ;)

    > bedac bardziej zlowsliwym (nie wiem czy mowi cos na ten temat prawo
    > lokalowe) wprowadzic odplatnosc za kozystanie z lazienki i kuchni jesli ta
    > 1/4 wlasnosci wyczerpie pokoj jaki dostana,
    jak wyżej :( ale pomysł mi się podoba

    Generalnie chodzi o to że mieszkanie jest małe (2 pokoje) i mieszka w nim
    starsza osoba, a jej synowa upatrzyła sobie to mieszkanie mimo że ma inne.