    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pogonić Polsat
    Date: 12 May 2006 17:49:20 +0200

    > Nie, mieszkam w wiosce gdzie żyje 5 rodzin i nigdy nie byłem w żadnym
    > mieście.

    Bywa.

    > Skoro ich ktoś wpuścił albo było otwarte, to trudno mieć do nich pretense
    > że weszli.

    Do sklepu też sobie każdy może wejść. Czy oznacza to, że może przestawiać sobie
    półki? Jak zapomnisz zamknąć mieszkanie na klucz, to mogę wejść i zrobić ...
    coś na środku pokoju? Nie będziesz miał pretensji?

    Otwarte nic nie było, wczoraj brama została naprawiona po próbie włamania. Od
    czasu do czasu menelstwo lub "wynajmujący" usiłują uszkodzić bramę. Chipy są
    drogie, nie każdy wynajmujący ma go przy sobie a właściciel mieszkania nie chce
    im kupować dodatkowych chipów. Poza tym właściciel wynajmuje mieszkanie jednej
    osobie a mieszka 5 i wtedy dzieją się różne cuda. Jak to w mieście...:)

    Problem nie polega na tym, że kręcili sobie scenki, napisałem już, że
    prawdopodobnie z tym nie byłoby problemów. Kłopot że wleźli "na chama" i nikogo
    nie pytali o zgodę.

    Pozdrawiam

    Czapla