    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Date: Thu, 22 Sep 2005 10:17:40 +0200

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 10:09:38 +0200]:

    > pl.praca.dyskusje! Aha - tam czekają moje posty do skomentowania... :)))

    W zasadzie to znudzilo mi sie juz komentowanie twoich idiotyzmow,
    ale niech ci bedzie. Skomentowane. Have fun.

    > Lubię wzbudzać niesmak i agresję. A czemu ludzie tacy drażliwi
    > w tym kraju?

    Bo zazwyczaj maja na glowie wazniejsze rzeczy, niz sie uzerac
    z przewrazliwionym kretynem.

    > A czy bycie cholerą jest zabronione? :)))
    > Mam się czuć winny, że jestem cholerą???

    Nie, tylko sie nie dziw ze wszyscy cie w dupie maja. No i sie
    tez nie zdziw, jak kiedys kogos na tyle wkurwisz, ze do tego
    inwalidztwa psychicznego dojdzie ci jeszcze fizyczne. Bo czemu
    ktos mialby sie czuc winny ze jest porywczy, prawda?

    Kira