  • Data: 2003-01-20 22:05:41
    Temat: Re: Jak oskarżyć prokuratora?
    Od: Stuszah <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się tak, że "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    stworzył(a) dnia Mon, 20 Jan 2003 21:07:49 +0100 takie oto
    arcydzieło:
    :
    >Jak obawiasz się, że w prokuraturze coś zakombinują, to złóż zawiadomienie
    >do prokuratury nadrzędnej. Pewnie w tym wypadku okręgowej. Ale wydaje mi
    >się, że spokojnie możesz to zawiadomienie złożyć w rejonowej. Jak będziesz
    >miał stempel dziennika podawczego, to nie bardzo wiem, co mogą zrobić.
    >Przecież tego nie "zjedzą". I tak będą musieli przesłać do nadrzędnej, bo
    >nie mogą prowadzić postępowania w tej sprawie.

    Dzięki!
    Tylko czy składając do nadrzędnej nie pozbawie się ewentualnej
    możliwości odwołania od decyzji? Bo jak złoże do rejonowej i mnie
    oleją tzn. nie dopatrzą się przestepstwa "koleżanki" to przysługuje mi
    odwołanie do wyższej, a do kogo wtedy odwołanie gdy zaczne od tej
    wyzszej?

    Może i pozdrawiam

    Stuszah