  • Data: 2007-06-16 17:05:47
    Temat: Re: Jak oddac telefon "na rekojmie"?
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiony telefon prywatnie.
    > Troche mnie on juz meczy, i zaczalem korzystac na nowo z mojej starej noki.
    >
    > co radzicie co z tym wszystkim zrobic?

    Prywatnie (zakup na osobe fizyczna) to jestes na wygranej pozycji.

    Napisz w 2 egzemplarzach pismo reklamacyjne, powolujac sie na
    niezgodnosc towaru z umowa, zadajac wymiany na nowy. Zanies razem z
    telefonem do MM i niech Ci podstempluja 1 egzemplarz pisma z data, ze
    otrzymali i przyjeli telefon. W tym momencie bedziesz "kryty" - tylko
    pospiesz sie, zeby nie minal Ci termin 6 miesiecy od daty zakupu.

    Pozdrawiam,

    Andrzej