  • Data: 2013-09-06 17:59:01
    Temat: Re: Jak napisać odwoładnie do Sądu?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-06 15:48, Raffaello pisze:

    > Szanowni - mam problem. Przyszedł do mnie nakaz zapłaty - za przejazd

    Nakaz zapłaty ... wydany na podstawie pozwu "złożonego dnia" ...

    > bez biletu. No bywa. Zdarzyło się.

    No to może zapłać. Nie jeżdżę zbiorkomem jeśli nie muszę.
    Znajomi jeżdżą często. Często nie płacą za przejazd. Często
    narzekają że zbiorkom jest brudny, przestarzały i w ogóle hujowy.

    > Ale KM nie upominał się przez 2 lata

    Przyznajesz, że jesteś głupi czy jak ? Kanar zapewne powiedział
    Ci jaki jest termin zapłaty. Powiedzmy 7 dni. Miał codziennie
    przychodzić przez te 7 dni do Ciebie do domu i upewniać się, że
    zrozumiałeś i pamiętasz ?

    > w tym momencie jest nieważny, bo minął ponad rok czasu. jak zatem
    > napisać do Sądu odwołanie od tego pozwu? Jak ma wyglądać takie
    > odwołanie, jak je zatytułować itd?
    > Czy ktoś może mi pomóc?

    Patrz moje pierwsze zdanie. Jeśli pozew wpłynął po roku od
    terminu wystawienia wezwania do zapłaty za brak ważnego biletu -
    podnieś zarzut przedawnienia.

    Przypominam, że ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych
    nie zabrania umiejscowiać danych w BIGach i publicznie handlować
    długami przedawnionymi.

    > Z góry dzięki :)

    Proszę.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90