eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najlepiej wpakowac "smarkacza" za kratki ? (na powaznie) › Re: Jak najlepiej wpakowac "smarkacza" za kratki ? (na powaznie)
  • Data: 2003-10-02 09:50:59
    Temat: Re: Jak najlepiej wpakowac "smarkacza" za kratki ? (na powaznie)
    Od: "Moskit" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Mam do Was pytanie i dosyć powaznie prosze je potraktowac :)
    >
    > Otoz mam problem z jednym gosciem. Osobnik jest dosc cwany, taki
    > bezwartosciowy (niestety juz w tym wieku) smarkacz rzec by sie moglo.
    > Ogolnie rzecz przystala, ze chlopak raz mi juz grozil obstawiajac sie
    swoimi
    > kolegami. To juz moja niepierwsza sytuacja. Ostatnio podobny problem
    mialem,
    > moze troche inny w grudniu zeszlego roku. Stali bywalcy chyba naprawde ten
> [...]

    Znajac zycie, policja raczej nie pojdzie na uklady z Toba. Oni takich
    zgloszen maja tyle, ze nie nadazaja z notatkami, wiec raczej zasadzka
    odpada. Rowniez odpada dyktafon w tel komorkowym i wszystkie inne cyfrowe
    (nie sa dowodem w sprawie !!! - musi byc analogowy). Proponuje zaczerpnac
    troszke wiedzy, na temamt dochodzen dowodow w sprawie etc. Nie musisz goscia
    "wsadzic" za to co Tobie zrobil, ale mozesz rowniez zrobic fotki innych jego
    wybrykow. Ewentualnie znalesc haka na goscia i mu powiedziec ze jesli raz
    bedzie podskakiwal to skonczy sie jego wolnosc i pewne dokumenty trafia w
    odpowiednie miejsce:)

    Pozdrawiam Zycze powodzenia:)

    Maciek