  • Data: 2011-11-26 13:43:37
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2011 13:35, januszek pisze:
    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Teraz powinieneś odmawiać zdrowaśki na kolanach i odbębnić trzy dobre
    > uczynki. Swoją drogą Andrzejowi jest prościej bo jako osoba
    > nieograniczona dogmatem dobra wiekuistego i nieskonczonego milosierdzia
    > może Ci kadzić dowolnie. Nie uważasz, że to trochę niesprawiedliwe?

    Swoją drogą jacy ci katole to hipokryci... Pieprzą o duszach, grzechach,
    cnocie i honorze, a (jak widać na przykładzie choćby krzyżaczka) jak
    przychodzi co do czego to potrafią tylko kłamać i chować się za
    dogmatami (tudzież klawiaturą ;-) )

    PS: katole a Katolicy... Katolicy potrafią postępować zgodnie ze swoimi
    oficjalnymi wartościami i choć nie będę łykać ich dogmatów, to jestem w
    stanie je uszanować, o ile nie narzucają ich na siłę innym. Katole w
    płaszczyku świętoszka kradną, kłamią, puszczają się na lewo i prawo oraz
    tylko kombinują, jakby tu "dopierdolić" bliźniemu (patrz: "modlitwa
    Polaka" z "Dnia Świra").