  • Data: 2011-11-24 08:08:15
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2011 07:59, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Teoeretycznie, wtedy, powinniśmy każda komórkę chronić ;)

    To ja się do czegoś przyznam... Wczoraj obgryzłem skórkę przy
    paznokciu... Jestem mordercą i kanibalem!!! I o mało co samobójcą!

    Przecież przy odpowiedniej technice z takiej skórki dałoby się wyhodować
    mojego klona...

    Hmm... Jakby tak się zastanowić, to do wyhodowania człowieka wystarczy
    tylko odpowiednia technika, trochę podstawowych surowców (woda, węgiel,
    i parę innych prostych składników) oraz zapisana cyfrowo informacja o
    konstrukcji pierwszej komórki oraz zapisane DNA.

    Czyli przy odpowiednim poziomie techniki kasując nośnik z takimi danymi
    - zabijam człowieka!