    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Mon, 09 Jul 2007 11:30:12 +0200

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał

    > Ja mam co dzien takie tortury.
    >
    > Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam, jest jakis zaklad slusarski czy
    > cos w tym rodzaju. Nie musze budziku nastawiac. Codzien od poniedzialku
    > do soboty jest o 7.00 (punktualnie!) wlaczana szlifierka i jest pobudka
    > calej ulicy.
    [...]

    To szczerze współczuje. Mam trochę podobnie, mieszkam przy ruchliwym
    rondzie. Też jestem zarzucany różnymi dźwiękami. Ale są tylko dwa
    rodzaje dźwięków do których przyzwyczaić się nie mogę. Pierwszy to dawcy
    nerek prujący ulicami, to na szczęście jest tylko chwilowe ale niestety
    dość częste. A drugie to ujadanie takich małych kundelków, zamkniętych
    na balkonach. Tego po prostu nie da się znieść.

    Szlifierki też doświadczyłem, bo przez ostatnie parę miesięcy były
    remonty balkonów i ekipa właśnie szlifierkami kontowymi demontowała
    stare balkony. Zaręczam, że ten dźwięk to mód dla uszu w porównaniu do
    tych małych ujadaczy.

    Arek