    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Mon, 09 Jul 2007 11:24:48 +0200

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > takiego skurwysynstwa nie da sie zrozumiec. Ktos podal przykald z
    > dzieckiem, ktore potrafi bardziej na nerwach zagrac niz pies, czy o
    > znaczy ze w ten sam sposob bedzie usparwiedliwac chec zamordowaqnia tego
    > dziecka?

    Jest lekka różnica pomiędzy szczekaniem psa a płaczem dziecka. Chodzi mi
    o głośność. U mnie w bloku ściany są dość grube. Na tyle grube, że w
    zasadzie sąsiadów nie słyszę w ogóle. Czasem w lato jak są pootwierane
    okna to jakaś głośniejsza impreza może dać się we znaki. Ale wystarczy
    wówczas zamknąć okno. Ale kundelka sąsiada, który czasem potrafi cały
    dzień szczekać po prostu słychać wszędzie. No i druga kwestia, dziecko
    nie drze się przez cały dzień, popłacze chwilkę i tyle.

    I dlatego gościa rozumiem. Mimo, że sam bym nigdy do czegoś takiego się
    nie posunął. Łatwo jest oceniać innych, gdy takiego problemu się nie ma.

    Arek