    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Mon, 9 Jul 2007 11:08:14 +0200

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał

    > Proponowałbym nie oceniać jak się nie rozumie. Kiedyś w jakimś filmie
    > pokazywali jakieś tortury, które polegały na puszczanie różnych
    > denerwujących dźwięków. Koleś długo nie wytrzymał. Teraz wyobraź sobie
    > takie tortury dzień w dzień. Nie jeden myślał by o wysadzeniu całego bloku
    > a nie tylko ostrzelaniu psa.

    Ja mam co dzien takie tortury.

    Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam, jest jakis zaklad slusarski czy
    cos w tym rodzaju. Nie musze budziku nastawiac. Codzien od poniedzialku
    do soboty jest o 7.00 (punktualnie!) wlaczana szlifierka i jest pobudka
    calej ulicy.

    Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam jest sklep Zabka, a obok sklepu
    lawki - akurat vis a vis mojego miejsca zamieszkania. Codzien, siedem
    dni w tygodniu, od okolo 22 do 5 nad ranem (!!!) sa imprezy "kulturalne"
    milosnikow
    taniego wina (czasem tylko przerazliwe wycie, czasem klotnie, czasem
    ktos komus roztrzaska leb butelka - kiedys jako jedyny dzwonilem na policje
    - teraz juz mi sie nie chce, czasem ktos rzuci butelka o mur, czasem jakis
    cygan rzuci wiazanke i tak kontynuje non-stop przez 3 godziny na
    caly regulator az mu w
    gebie zaschnie - wtedy zyzgakiem biegnie po kolejna flaszke...)

    To tylko fragment opowiesci z zycia wzietych.
    Ale wiem, ze takie sa uroki mieszkania w centrum miasta dosc duzego miasta.
    No coz. Chetnie bym sie z tym gosciem, co to niby ma problem z psem sasiada,
    zamienil. Bardzo chetnie.

    Do czego zmierzam. Otoz nie mam zamiaru nikogo zabijac. Czasem przeklne
    siarczyscie, gdy zostane obudzony o drugiej nad ranem, ale kalasznikowa
    nie kupilem. Moze dlatego ze jestem czlowiekiem?

    Neko