  • Data: 2005-07-26 18:54:24
    Temat: Re: Jak juz mowimy o bezprawiu w panstwie prawa...
    Od: admin <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bednarz wrote:

    > [...]
    >

    > I nic bo nie znalazl sie pewnie zaden policjant ktory by sie ta sprawa
    > laskawie zechcial zajac ....
    > Problem wykrywalnosci to nie problem bazy odciskow (choc jestem za) a
    > problem
    > funkcjonariuszy policji z ktorych wiekszosc to produkty minionego systemu.

    Wlasnie! Milicjanci obywatelscy udajacy policjantow.

    > Aby zwiekszyc wykrywalnosc powinni wprowadzic np taki system:
    > - policjant zarobic miesiecznie moze 10000
    > - policjant zarobic miesiecznie musi 500
    >
    > Jak sie nie przyczyni do wykrycia zadnego sprawcy dostaje 500 ... jak sie
    > bedzie udzielal w tym wzgledzie to moze osiagnac 10000.

    policjant powinien zarabiac tyle, zeby mus nie oplacalo sie robic
    przewalki. A nazor w wywalanie z pracy powinien byc w niezalezniej
    komisji. Za dyscyolinarke pozbawienie prawa do emerytury.

    > Poza tym za kazde przegiecie minus z wyplaty a kazde wyrozneienie plus.

    Kiedys wprowadzono gdzies w USA program,z e policja mogla zatrzymac
    skonfiskowane przedmioty. Wiec oczywiscie rzucili sie na handlarzy
    narkotykow jezdzacymi czerwonymi korwetami. A reszta spraw poszla na
    leb. Program zlikwidowano ekspresowo.

    > Gdyby taki system (przedstawiony w uproszeczeniu) wprowadzic to wykrywalnosc
    > wzroslaby powyzej 80% ....

    Tak, ale tylko tych latwych spraw. A cena lapowek za wieksze sprawy
    poszla by w gore.