  • Data: 2002-09-16 15:17:30
    Temat: Re: Jak jest z wynajmem mieszkania spoldzielczego?
    Od: "Piotr" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0209161029470.392-100000@irys.sta
    npol.com.pl...

    > Nie sądzę.
    > Oczywiście wynajmować mieszkanie możw *właściciel*, czyli spółdzielnia !
    > A coś czuję że pytasz o kasowanie pieniędzy za wynajem nie swojego
    > mieszkania :)
    > Owszem, taki wynajmem może być dopuszczalny - o ile spółdzielnia
    > się zgodzi (na początek: statut musi na to pozwalać !! Zacznij
    > od przeczytania przepisów które spółdzielnia sama sobie ustanowiła),
    > i mocno bym się zdziwił jakby to nie spółdzielnia miała być
    > 'kasjerem' ;)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Sprawa wyglada inaczej. To ja wynajmuje mieszkanie od faceta ktory ma kilka
    mieszkan, i zadne nie jest jego wlasnoscia (zadne nie jest wykupione), tylko
    sa to mieszkania spoldzielcze.
    Teraz chodzi mi o jakis przepis na podstawie ktorego moglbym sie odwolac do
    spoldzielni i spoldzielna zabralaby to mieszkanie temu facetowi i
    przydzielila mi jako spoldzielcze.
    W ten sposob skasowali kilka lat temu mojego brata w Krakowie, ktory takze
    wynajmowal nie swoje mieszkanie.

    Pozdrawiam
    Piotr