  • Data: 2004-12-01 16:27:37
    Temat: Re: Jak jest z urlopami?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sandra" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:coioi4$rut$1@helios.nd.e-wro.pl...

    > > To jest uszczęśliwianie ludzi na siłę.
    >
    > niby ja uszczesliwiam ?

    Boże broń! Ja nie mam do ciebie żadnych pretensji :)
    Jestem wdzięczny za wyjaśnienia.
    Pretensje mam do państwa - o prawo pracy i całą resztę
    składającą się na trwający nadal ustrój socjalistyczny.

    > niech porozmawia w sądzie pracy i może nas poinformuje na grupie o tej
    > rozmowie

    To ostatnie miejsce do którego chciałbym się udać na pogawędkę...

    > ma kadrowca i ksiegowego od tego

    Ale ci fachowcy pracują na rachunek pracodawcy i to on
    formalnie rzecz biorąc udziela lub nie.

    > w uzasadnionych przypadkach i pojedynczych nie sądze by z tego wynikł
    jakiś
    > problem

    Ja się na urlop nie wybieram :) - pytam o zasady. Uważam bowiem,
    że prawo jest tu nieżyciowe a czasem wręcz niesprawiedliwe.
    No ale wroga trzeba znać, więc pytam.

    Alek