eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak interpretowac taki znak drogowy ? Odszkodowanie z zarzadu drog - rozwalone podwozie w aucie. › Re: Jak interpretowac taki znak drogowy ? Odszkodowanie z zarzadu drog - rozwalone podwozie w aucie.
    From: "Roger(OS)" <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak interpretowac taki znak drogowy ? Odszkodowanie z zarzadu drog -
    rozwalone podwozie w aucie.
    Date: Fri, 12 Aug 2011 19:39:22 +0200

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 19:16:29 +0200, leon napisał(a):

    > [...]
    >
    > Z doświadczenia sędzia stwierdzi iż nieważne iż znak jest niepełny, ważne
    > iż
    > stoi i ostrzega więc powiinno się zachować wzmożoną czujność oraz zwolnić
    >
    > leon

    Zachowalem wzmozona czujnosc i zwolnilem! Gdybym tego nie zrobil
    prawdopodobnie urwalo by mi kolo :-/
    Z tego co zauwazylem czekajac na policje 2h, nawet miejscowi mieli problem
    z ta dziura :/ Zwalnialo do predkosci 5-20km/h a pomimo tego - jeden bus
    jadacy tamtedy zgubil czesc ladunku znajdujaca sie na otwartej pace, a z
    kolei w innym samochodzie (na moj gust mial max 3-4lata) otworzyl sie
    bagaznik ! Dziura ta przy minimalnych predkosciach narusza konstrukcje
    samochodu !!! Bagaznik nie powinien sie otworzyc nawet przy zderzeniu, co
    dopiero przy wybojach.
    Widzialem rowniez kilka innych samochodow jadacych tamtedy co mialy powazne
    problemy z przejechaniem przez nia :/ Ludzie siedzacy w srodku poprostu
    odbijali sie jak pileczki po kabinie :-(

    Roger(OS)