    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak egzekwowac platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Date: Sat, 6 Feb 2010 01:39:04 -0000

    "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hkbfd1$o2o$1@news.onet.pl...

    > A jezeli buc stawia tak samochód, ze utrudnia wyjscie z domu?
    > Jeszcze samemu jakos daje rade wyjsc, ale juz wozka dzieciecego nie moge
    > wyprowadzic.
    > Jest szansa ze SM lub policja zaregauje na takie wjazdy w drzwi?

    Na moja logike to juz zupelnie inna sprawa, nie wiem jak to wyglada ale
    jesli zastawiona jest brama to samochod blokujacy wyjscie stwarza zagrozenie
    np. podczas ewakuacji pozarowej.
    W Kodeksie drogowym jest nawet napisane, ze na chodniku musi byc zachowana
    szerokosc chodnika, nie wiem ile teraz jest, ale kiedys bylo 0.5m