  • Data: 2010-02-03 14:31:31
    Temat: Re: Jak egzekwować platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisal:
    > Nie dość, że układający zapłaci za przełożenie z własnej kieszeni, to
    > jeszcze zapłaci odszkodowanie za niemożność korzystania z pojazdu oraz
    > dostanie mandat albo wyrok w sądzie za utrudnianie korzystania z cudzej
    > własności. Myślcie, zanim komuś coś doradzacie.

    Pozwole sobie gleboko watpic w takie rozwiazanie. Z prostej przyczyny:
    przyjezdzam z transportem duzo wczesniej zamowionym, odeslanie go
    z powrotem bez rozladowania spowoduje bardzo duze koszty. Nie ma
    ZADNEGO uzasadnienia, dla ktorego mialbym ponosic te koszty.

    Parkujacy nielegalnie korzysta z cudzej wlasnosci i jego
    obciazaja wszystkie niedogodnosci, ktore sa z tym zwiazane.

    Inny przyklad? Zaparkowanie na cudzym podjezdzie. Przyjezdza
    wlasciciel, nie ma gdzie zaparkowac, staje przed podjazdem
    i idzie do kina, teatru, gdziekolwiek. I niech sie posiadacz
    tamtego samochodu buja, az do powrotu wlasciciela. Znow: nie ma
    ZADNEJ podstawy prawnej, ktora moze mnie zmusic do niekorzystnego
    dysponowania moim majatkiem. To nie wynajety lokal mieszkalny,
    gdzie jest osobna ustawa naruszajaca prawo wlasnosci.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek