  • Data: 2006-03-15 18:53:03
    Temat: Re: Jak dostać odpis aktu własności?
    Od: "eNWu" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, nie byłbym tego taki pewien. Ja mam z tym zawsze problemy, ale ja moge
    > ustawowo zaglądac do takich ewidencji, ale wiem z własnego doświadczenia,
    > że można uzyskać tylko nr KW i dalej szukać włascicieli w sądzie. Być może
    > stwierdzenie, ze jest się właścicielem sasiedniej działki podziała, ale
    > urzędnik może poprosic o imię i nazwisko i już lezysz zarumieniony :-)

    Informację o tym "kruczku" dostałem od pani pracującej w stosownym urzędzie,
    gdy próbowałem te dane uzyskać przez telefon. Ponieważ bardzo potrzebowałem
    tych danych, zaryzykowałem i pofatygowałem się do urzędu, gdzie na powyższe
    "hasło" bez żadnych problemów otrzymałem skrócony odpis. A swoje dane
    osobowe musiałem podać tak czy owak.
    Pewnie też co nieco może w takim przypadku zależeć od aktualnego humoru
    urzędnika, ale jestem żywym dowodem, że się da :-).