  • Data: 2003-02-28 17:40:37
    Temat: Re: Jak dlugo czeka sie na nakaz zaplaty w Warszawie?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "S.Koper" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:Xns93306F0747BD5slawekk@213.180.128.20...

    > Piekny wynik. Przygody z Gospodarczym Okregowym - w zeszlym roku 6
    miesiecy. Kolejny
    > zlozony w grudniu 2002, do dzis nic...

    Sorry - poprawiam sie. Wlasnie sprawdzilem i trwalo to minimalnie ponad
    miesiac, ale troche w tym mojej winy, bo poskapic chcialem na wpis i
    zlozylem wniosek ze 113 - totalnie bez sensu, a przedluzylo o dobre 10 dni
    ( wezwania, wypadl pozew z kolejki itp. ). Na przyszlosc bede juz
    madrzejszy, szczególnie, ze sprawa byla absolutnie pewna. Gdyby nie to
    byloby ponizej miesiaca.

    Depi.