    From: "ania" <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak cofnąć upoważnienia?
    Date: 21 Nov 2006 03:04:13 -0800

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Tzn jak, podrabiał Twój podpis? Sam ma inne nazwisko?

    Generaluzując, to podrabiał mój podpis na umowach, rozliczeniach z
    administracją i rozliczeniach podatkowych.... mój brat doniósł o
    tym w prokuraturze, bo jego podpis też podrabiał, ale pani prokurator
    traktowała tą sprawę całkiem delikatnie, podejrzewam, że ją
    umorzy... Wogóle to mój ojciec rozpętał nam wojnę rodzinną...
    zresztą książkę musiałabym napisać, by to móc opowiedzieć :(

    Także podsumowując, wysłałam pismo zawiadamiające o cofnięciu
    upoważnień i pełnomocnictw do ojca i administratorki. Od ojca
    zażądałam zwrotu tych pełnomocnictw. Przez jej ręce przechodzą
    tylko pieniądze, więc ona musi mi wpłacać kasę, bo inaczej będzie
    miała problemy z mojej strony. Czy on sobie podpisze umowy moim
    nazwiskiem, to niech sobie podpisuje, to mnie nie obchodzi...
    Rozliczeniami zajmuję się od prawie roku sama. Mam nadzieję, że
    teraz w końcu nic nie będzie mógł mi zrobić na złość.

    Dziękuję wszystkim za porady,
    pozdrawiam,
    Anna