eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak Gross przez SA w Warszawie Poznańskich "stróżów prawa" załatwił › Re: Jak Gross przez SA w Warszawie Poznańskich "stróżów prawa" załatwił
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak Gross przez SA w Warszawie Poznańskich "stróżów prawa"
    załatwił
    Date: Sun, 26 Jul 2009 07:57:11 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    BK <b...@g...com> pisze:

> [...]
    06.html

> [...]
    > SA uznał, że SO słusznie ocenił, że Gross nie działał bezprawnie, bo
    > chodziło mu o próbę wyjaśnienia prawdy. "Cel jego publikacji zasługuje
    > na aprobatę społeczną i uzasadnia działanie w obronie interesu
    > społecznego" - powiedziała sędzia Katarzyna Polańska-Farion w ustnym
    > uzasadnieniu wyroku. Dodała, że Gross miał podstawy, by C.
    > Laudańskiego i jego synów uznać za "aktywnych uczestników" pogromu.
    > "Wyrok uniewinniający C. Laudańskiego nie ma tu znaczenia, bo tylko
    > wyrok skazujący jest wiążący dla sądu cywilnego" - dodała sędzia.

    Dzięki za "precyzyjne doprecyzowanie" :-)
    [Widać zbyt się wkurzyłem by zachować precyzję zrozumienia i opisu]

    Ale zasada że o "uznany za niewinnego" *przez sąd* *MOŻNA i WOLNO* mówić
    jako o tym który popełnił czy za który sąd go nie skazał jednak się
    ostała w apelacji?

    Bo gdy brać pod uwagę zeznania świadków które sąd w sprawie Poznańskich
    "stróżów prawa" "zignorował" to można dojść do zupełnie innych
    konkluzji, a według "Grossowej logiki" SO która się jak widać ostała w
    SA ma do tego prawo. A ze swoich praw *należy* korzystać :-)

    Bo to ważne dla Poznańskich "stróżów prawa" i może logiki obrony dobrego
    imienia Lecha Wałęsy opierającej się na "nieuznaniu (skazaniu) przez sąd
    lustracyjny". Jak widać nieuznanie za "*winnego* współpracy z SB" przez
    sąd nie jest *już* zbyt ważne :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Lepiej chyba pójść choćby kawałek dobrą drogą, niż zajść daleko, lecz źle.