  • Data: 2004-12-15 12:01:52
    Temat: Re: Jak?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barnaba" <barnabaWYTNIJTO(AT)hot.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś miałem bardzo nieprzyjemną przygodę w sklepie. Ekspedientka,
    > zachowywała się ..... KOSZMAR.
    > Wiem jak nasłać na nich PIH, tak zwykle robię jeśli jestem wzburzony
    > obsługą. Jednak, teraz, poniosłem straty (nie chciano mi dać "gratisu",
    > który był załączony do towaru) a towar kupiłem- musiałem. Chcę pisemnie na
    > nich donieść, żeby zainteresował się nimi urząd skarbowy, i wszystkie
    > organizacje, jakie tlyko mogą utrudnić im działalność. Pomożecie?? Do kogo
    > i co napisać?

    napisz do świętego Mikołaja, może ci dośle gratis.
    a ekspedientce daj spokój. Gdybyś ją potraktował
    jak człowieka, a nie jak służącą, ( wystarczy zwykły uśmiech
    i odpowiedni ton ) nie byłoby problemu.

    a tak BTW t nizły pieniach jestes jeśli z powodu jakiegos
    gratisu chce ci się poruszać niebo i ziemię żeby komuś życie
    utrudnić

    macso