  • Data: 2012-01-18 08:05:49
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jf3cr9$a4n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    Jest bo wogóle nie miał zamiaru dyskutować na temat ile emerytury dostanie,
    lecz na temat gdzie może zaskarzyć państwo. Działał celowo i z premedytacją,
    podjudzając jeszcze w trakcie dyskusji kolejnymi półprawdami. Właśnie tak
    działa klasyczny troll, wywołuje drażliwy temat podając nieprawdziwe dane.
    Jeżeli jego nieprawdziwe dane zostaną szybko sprostowane przez dyskutantów
    to dyskusja naturalnie wygasa a cel trola nie zostaje osiągniety, natomiast
    jeżeli rozdmuchiwany jest temat i jego kolejne modyfikacje, a dane nie
    ulegają sprostowaniu to troll osiągnał swój cel.