  • Data: 2012-01-17 08:58:37
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-17 09:55, Nixe pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co z prawnikiem, który 1/4 życia pracował w budżetówce, a 3/4 w
    > przedsiębiorstwie prywatnym jako doradca prawny?

    "Prawnik pracujący w budżetówce" to nie jest praca uprawniająca do
    nabycia stanu spoczynku, zatem nic się tu nie zmieni.

    Chyba, że chodzi Ci o sytuację, że prawnik przez 3/4 życia pracuje jako
    niesędzia i przez 5 lat jako sędzia, a następnie przechodzi w stan
    spoczynku.

    Ponadto nie rozumiem pytania "A co". A nic. Przywilej ten dotyczy
    sędziów, a nie nauczycieli. Nikt nie twierdzi, że każdy ma mieć tak
    samo, są przecież równi i równiejsi.

    --
    Liwiusz