  • Data: 2012-01-17 09:23:34
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jan 2012, KRZYZAK wrote:

    > Skoro dla Ciebie Konstytucja to glupoty, to nie mamy o czym dyskutowac.

    Ale przecież tłumaczy Ci, że nie konstytucję, lecz ustawę na którą
    się powołujesz masz przeczytać.
    Ona nie daje żadnych "praw" - oprócz tych, którzy na jej podstawie
    *idą na emeryturę*. Tu i teraz. Nie tym którzy nie mogą iść, bo
    warunków (tu i teraz) nie spełniają.
    Przyszłym emerytom nie obiecuje nic, słownie *nic*.
    A powód jest prosty: ustawa o składkach jest odrębnym aktem
    prawnym. I daje tylko jedno prawo: prawo do płacenia składek :P

    pzdr, Gotfryd