  • Data: 2021-02-01 17:45:54
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2021 o 16:01, Olin pisze:

    > Masz problem z ogarnięciem własnych słów?

    Ja? To Ty nie rozumiesz, co czytasz. Jak drogi Whatsonie wydedukowałeś z
    tego, że pod koniec 2020 roku nie widziałem żadnej sensownej opcji
    politycznej, której bym powierzył mój głos to, ze w przeszłości
    głosowałem na PiS? Po prostu chciałbym zrozumieć Twoje urojenie. Bo może
    faktycznie coś niejasno tam napisałem, to się poprawię.

    --
    Robert Tomasik