  • Data: 2021-01-26 18:38:42
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ale prawda jest taka, że od takiej ustawy liczba idiotów za kierownicą
    > nie zmaleje.

    Pieprzysz jak ksiądz z ambony. "Prawda jest taka..." objawienia
    doznałeś, czy co?
    Skąd wiesz, że taka jest prawda? (Oczywiście to bzdura, bo prawda jest
    taka, że od takich przepisów ilość idiotów za kierownicą maleje. Są na
    to twarde dowody i możesz to sprawdzić samodzielnie w krajach, w których
    takie przepisy obowiązują.)

    Co gorsza twierdzisz, że od tych przepisów piesi nagle oszaleją i zaczną
    masowo rzucać się pod samochody. To zapewne również efekt objawienia.

    > Wyprzedzanie / omijanie przed przejściem, to często wina
    > przejść na drogach wielopasmowych.

    Że co?
    Pewnie te przejścia same rzucają się pod koła nadjeżdżających samochodów...

    Owszem, często przejścia są niefortunnie zlokalizowane, ale to ma być
    usprawiedliwienie dla kierowcy, że łamie przepisy i wyprzedza (albo nie
    zwalnia) przed takim przejściem?
    To przejście dla pieszych trzyma nogę na gazie samochodu, czy kierowca?

    To jakaś aberracja umysłowa takie zwalanie winy na przedmioty
    nieożywione. A czasem nawet na ożywione, jak drzewa wzdłuż jezdni, które
    są winne niedostosowania prędkości do panujących warunków na drodze.
    Wszystkie grzeszne drzewa wyciąć, bo pan kierowca jedzie i musi
    zapierdalać... Mordercze drzewa powinno się zamykać w więzieniach, a nie
    pozwalać żeby bezkarnie rosły przy drodze.

    > To są bardzo niebezpieczne miejsca.

    Więc trzeba zdjąć nogę z gazu, a nie zwalać winę na kilka kilogramów
    farby w niewłaściwym miejscu.

    > A limit prędkości w terenie zabudowanym myślenia nie zastąpi. CZasem i 90
    > km/h jest bezpieczne. Czasem 50 km/h to sporo za dużo.

    Serio?

    Chcesz powiedzieć, że jakby tego przepisu nie wprowadzali, to 90%
    kierowców którzy obecnie nie zwalniają przed przejściami dla pieszych
    nagle zacznie myśleć? I bez tego przepisu będzie lepiej?
    A nie... czekaj... przecież nie ma tego przepisu i nie jest lepiej i 90%
    kierowców jednak nie zwalnia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr