  • Data: 2021-01-27 08:15:41
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-26 o 18:56, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Skoro obywatel ma znać prawo, to policjant również, jeśli nie umie
    > czytać prawa, powinien iść na szkolenie. Tłumaczenie,  że wykonuje
    > bezpodstawne przepisy (rozporządzenie nie jest podstawą do karania
    > kogokolwiek, musi mieć umocowanie w ustawie, więc jeśli nie ma
    > odniesienia w ustawie, to juz przepis jest jedynie zwykłym poboznym
    > życzeniem i powoływanie się na niego urąga inteligencji powołującego się)

    Daj spokój- Robert przyjął inne założenia. Jest przecież opublikowane
    Rozporządzenie i
    wg niego policjant postępuje i tego się trzyma.
    I u niego wszystko jest w porządku, bo różny jest stopień oczywistości
    niezgodności przepisu z Konstutucją czy aktem wyższego rzędu
    i nawet Sądy czy Trybunały sobie nie radzą z interpretowaniem tego a
    Ty wymagasz od krawężnika czy inspektora.

    On zrozumie dopiero jak mu emkę zabiorą za kilka lat.